Marie Herynková

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace oděvní značky XY

Marketing Communications of the Clothing Brand XY
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky XY a tím, jak ji vnímá její cílová skupina. Teoretická část práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a její nástroje a pojmy fashion marketingu a jeho nástrojů. Bakalářská práce se dále zabývá pojmy jako je influencer marketing a brandbuilding.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of brand XY and how it is perceived by its target group. The theoretical part of the thesis explains the concepts of marketing communication and its tools and the concepts of fashion marketing and its tools. The bachelor thesis also deals with concepts such as influencer marketing and brandbuilding.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Herynková, Marie. Marketingové komunikace oděvní značky XY. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe