Návrh rozvoje podniku zřízením nové organizační jednotky podniku – Bc. Alena Janová
Bc. Alena Janová
Master's thesis
Návrh rozvoje podniku zřízením nové organizační jednotky podniku
Proposal for the Development of a New Company Branch
Anotácia:
V první části práce je zpracována rešerše, kde jsou popsány definice podniku, analýza externího prostředí jako prvky PESTLE analýzy a analýzy konkurence. Dalším zmíněným pojmem je rozhodování, rozhodovací proces a strategické metody, které mají vliv na rozvoj podniku, popsány jsou i pobočka a franšíza a terminologie s nimi spojené. Poznatky shromážděné z první části práce jsou aplikovány v praktické …viacAbstract:
The first portion of the thesis includes preparation of the relevant research, definition of the company, analysis of the external environment as elements of PESTLE analysis, and description of the comparative analysis. Other concepts described in the first section are decision making, decision making process, and strategic methods affecting the development of the enterprise, branch, and franchise …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Arnošt Traxler, CSc.
- Oponent: Jiří Tesař, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
Citizens diplomacy, non-state actors and its influence in decision-making process in the framework of the EU
Ilim Abai uulu -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva