Moderní trendy ve výuce odborného výcviku – Pavlína BRÁZDOVÁ
Pavlína BRÁZDOVÁ
Bakalářská práce
Moderní trendy ve výuce odborného výcviku
Modern trends in teaching of vocational training
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám tvorbou učebních pomůcek, které lze použít při vyučování odborných předmětů. Tyto pomůcky jsou určeny k výuce studentům 1. ročníku oboru Kadeřník na Střední škole hotelnictví a služeb a Vyšší odborné škole v Opavě, na téma "barvení řas a obočí, formování obočí" a to z důvodu nedostatečnosti těchto výukových materiálů. V základní části jsem se snažila stručně zachytit …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of teaching aids (tools) that can be used for teaching vocational subjects.These aids(tools) are intended to teach first-year Hairstylist students at the Secondary School of Hospitality Industry and Services and the Higher Professional School in Opava, on topic "eyelashes and eyebrows coloring, eyebrow shaping" because of the insuficiency of these teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šubert, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRÁZDOVÁ, Pavlína. Moderní trendy ve výuce odborného výcviku. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba učebních a kompenzačních pomůcek pro 2.stupeň ZŠ
Vojtěch Jašíček -
TVORBA UČEBNÍCH POMŮCEK PRO DISTANČNÍ VÝUKU ANGLICKÉHO JAZYKA POMOCÍ VYBRANÝCH ONLINE NÁSTROJŮ A POROVNÁNÍ JEJICH FUNKCÍ
Aneta DOLINSKÁ -
Tvorba vybraných učebních pomůcek a počáteční zkušenost s jejich zařazením do výuky přírodopisu
Adam Schwaninger -
Tvorba elektronických učebních pomůcek pro podporu výuky o databázových systémech
Kryštof PLESKÝ -
Tvorba učebních pomůcek pro výuku odborného předmětu
Andrea GRÓFOVÁ -
Tvorba učebních pomůcek pro odborný výcvik
Radka KAROLOVÁ -
Tvorba učebnich pomůcek pro vyúku odborných předmětů
Libor DOLNÍČEK -
Tvorba a úprava elektronických učebních pomůcek
Petr Pecha