Bc. Richard Kulík

Bakalářská práce

Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele

Resources using in advertisement to attract attention of consumers
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá reklamou z hlediska přilákání pozornosti spotřebitele. Zaměřuje se také na historii psychologie v reklamě, ale především je teoretická část zaměřená na reklamní prostředky, které nejvíce působí na pozornost spotřebitelů. Přibližuje pojem pozornost, popije selektivnost našeho vnímání. Praktická část navazuje na teoretickou a popisuje v konkrétních případech prostředí …více
Abstract:
The theoretic part of my bachelor thesis is focused on advertisement from the point of view attention of consumers. It focuses on history of psychology in advertisement, but theoretic part is mostly focused on advertisement resources, which are responsible for the consumers attention the most. The application part describes in concrete cases the environment of the advertising campaign in a football …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní