Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele – Bc. Richard Kulík
Bc. Richard Kulík
Bakalářská práce
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele
Resources using in advertisement to attract attention of consumers
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá reklamou z hlediska přilákání pozornosti spotřebitele. Zaměřuje se také na historii psychologie v reklamě, ale především je teoretická část zaměřená na reklamní prostředky, které nejvíce působí na pozornost spotřebitelů. Přibližuje pojem pozornost, popije selektivnost našeho vnímání. Praktická část navazuje na teoretickou a popisuje v konkrétních případech prostředí …víceAbstract:
The theoretic part of my bachelor thesis is focused on advertisement from the point of view attention of consumers. It focuses on history of psychology in advertisement, but theoretic part is mostly focused on advertisement resources, which are responsible for the consumers attention the most. The application part describes in concrete cases the environment of the advertising campaign in a football …víceKlíčová slova
pozornost prostředky v reklamě reklama propagace komunikace direct marketing psychologie reklamy marketingový mix spotřební chování psychologický výzkum pozorování experiment attention resources in advertising advertising propagation communication psychology of advertising marketing mix consumers behaviour psychological development sighting
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ymj2z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans
Zuzana Brožová -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Problematika materiálních výukových prostředků v odborném vzděláváním v oboru kadeřnice
Markéta Záplatová -
Dopady legislativních a normativních změn na užívání omezovacích prostředků v psychiatrii v průběhu psychiatrické reformy v České republice
Jakub MALOTA -
Vliv evropské regulace při uvádění výrobků na trh v oblasti výzkumu, vývoje a inovace v odvětví zdravotnických prostředků
Sára Barboríková