Bc. Jan-Sebastian Uruba

Bakalářská práce

Využití filmových technik a videa ve videohrách

Use of cinematic techniques and video in video games
Anotace:
Některé videohry na začátku osmdesátých let začaly, ve snaze urychlit grafický vývoj, používat interaktivní video místo, a nebo, společně s počítačem generovanou grafikou. Takzvané full motion video (FMV) hry znamenaly jedno z prvních prolnutí filmových praktik do videoherního prostoru. Tato práce popisuje využití filmových technik jako kompozice záběru nebo střih a využití samotného videa ve videohrách …více
Abstract:
Since the early eighties, some videogames, in their strife to evolve the graphics, started displaying video during the gameplay, instead of, or in conjunction with, a computer generated image. These so called full motion video (FMV) games mark one of the first intersections of film techniques and the medium of videogames. This paper explores the relationship videogames have with video and certain film …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2020
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
  • Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma