Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana – Juana Asamoah Buabeng
Juana Asamoah Buabeng
Bachelor's thesis
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Vliv sociálních skupin na nákupní chování spotřebitelů v Ghaně
Anotácia:
BUABENG, J. A. Vliv sociálních skupin na nákupní chování spotřebitelů v Ghaně. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem výzkumu bylo prozkoumat vliv sociálních skupin, jako jsou rodina, referenční skupiny a názoroví vůdci či influenceři, na nákupní rozhodnutí u mladých ghanských spotřebitelů při nákupu rychloobrátkového zboží. Primární data pro výzkum vycházela z rozhovorů (n …viacAbstract:
BUABENG, J. A. Influence of Social Groups on Consumer Buying Behavior in Ghana. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. The objective of the research was to examine the impact of social groups such as the family, reference groups, and opinion leaders or influencers on influencing the purchasing decisions of fast-moving consumer products among young Ghana-ian consumers. Primary data for …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Andrea Králiková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů - případová studie: Výběr dovolené pro rodinu s dětmi
Lucie Blažková -
Vliv sociálního okolí na chování spotřebitele
Tomáš Potoček -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
Souvislost mezi problematickým užíváním sociálních médií a sociálními faktory u adolescentů
Barbora Gruszková -
Sociální faktory rodiny ve vztahu k tělesné hmotnosti u dětí
Radka Dobrovolná