E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu – Bc. Jan SKŘIČKA
Bc. Jan SKŘIČKA
Master's thesis
E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu
E-marketing of a political party: Internet presentation of the Czech Pirate Party
Abstract:
Hlavním cílem práce je vypracování projektu, který by pomohl politickému subjektu Česká pirátská strana získat nové příznivce a voliče. Teoretická část práce předkládá rešerši politického marketingu, nových marketingových nástrojů souvisejících s rozvojem internetu a v neposlední řadě představuje zkoumaný subjekt. Teoretická část předkládá východiska pro analytickou a projektovou část práce. V praktické …moreAbstract:
The main objective of this diploma thesis is creation of a project that would support the Czech pirate party ? a relatively new political organization in the Czech Republic. The goal of the project is to find fans and supporters to the party. The desk study analyses technical literature in the field of political marketing, it describes new marketing tools originating from the recent developments in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18602
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKŘIČKA, Jan. \textit{E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/7ehi8s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKŘIČKA, Jan. E-Marketing politické strany: Prezentace České pirátské strany na internetu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Radek Janků -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
PROPOJOVÁNÍ INTERNETOVÝCH A TIŠTĚNÝCH ŽURNALISTICKÝCH TITULŮ NA PŘÍKLADU IDNES.CZ A MF DNES
Jakub Ghanem -
Komparace činnosti editorů v brněnské regionální mutaci deníku Mladá fronta DNES a na internetovém zpravodajském serveru Brno.idnes.cz
Lucie Hušková -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková