Komunikace změny v organizaci – Bc. Lenka Rejmanová Průšová
Bc. Lenka Rejmanová Průšová
Bakalářská práce
Komunikace změny v organizaci
Communicating Change in Organisation
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku procesu změny v organizaci a efektivní interní komunikace těchto změn. Zohledňuje osm klíčových kroků procesu změny, které jsou podle Johna P. Kottera zásadní k úspěšné realizaci změny v organizaci. Zabývá se otázkou důležitosti vedení namísto řízení, manažerského přístupu a principem vůdcovství. Úspěšná realizace změny je provázena efektivní komunikací …víceAbstract:
Thesis is focused on the issue of managing the change process in organizations and effective internal communication of these changes. It takes into account eight key steps of the change process which, according to John P. Kotter are vital to the successful implementation of changes in organizations. It examines the importance of leadership rather than management, management approach, and leadership …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s6uiz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Marketingová komunikace skupiny PRE
Jiří Zima -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová