Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu – Tomáš Fojtík
Tomáš Fojtík
Bachelor's thesis
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Comparison shopping as a way to increase sales on the Internet
Abstract:
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a part of the Internet services, that's known as comparison shopping. Comparison shopping services on the Internet describes from a theoretical point of view but also from a practical point of view. Introduction to Internet marketing enriches by the acquired data and points to the importance of marketing mix in the context of a price comparison. The concept of price …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32720
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: Jaroslav Jandoš
- Reader: Daniel Kafka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Efektivní on-line reklama
Radek Krechler -
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Veronika Žáčková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová