Tomáš Fojtík

Bachelor's thesis

Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu

Comparison shopping as a way to increase sales on the Internet
Abstract:
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with a part of the Internet services, that's known as comparison shopping. Comparison shopping services on the Internet describes from a theoretical point of view but also from a practical point of view. Introduction to Internet marketing enriches by the acquired data and points to the importance of marketing mix in the context of a price comparison. The concept of price …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: Jaroslav Jandoš
  • Reader: Daniel Kafka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32720

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika