Tereza Bartuňková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu Drogerie Teta

Analysis of the marketing mix of Drugstore Teta
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu Drogerie Teta v mikroregionu Velké Meziříčí. Kvantitativní výzkum provedený formou osobního dotazování hledá podněty spotřebitelů pro určení silné konkurenční výhody na trhu. Práce se dále věnuje porovnání Drogerie Teta s největší konkurencí ve městě, drogerií Rossmann. Závěr přináší doporučení na úpravu marketingového mixu zkoumané společnosti …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.