Analýza marketingového mixu Drogerie Teta – Tereza Bartuňková
Tereza Bartuňková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu Drogerie Teta
Analysis of the marketing mix of Drugstore Teta
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu Drogerie Teta v mikroregionu Velké Meziříčí. Kvantitativní výzkum provedený formou osobního dotazování hledá podněty spotřebitelů pro určení silné konkurenční výhody na trhu. Práce se dále věnuje porovnání Drogerie Teta s největší konkurencí ve městě, drogerií Rossmann. Závěr přináší doporučení na úpravu marketingového mixu zkoumané společnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.