Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku – Denisa Filípková
Denisa Filípková
Bachelor's thesis
Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku
Semiotic Analysis of Visual Representation of Men and Women on the Front Pages of the Czech Press
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést repliku Revize Goffmanovy analýzy zobrazování mužů a žen v reklamě (Bell, a další, 2002). Základem této práce je vyhodnocení výsledků mé analýzy, a také porovnání mých výsledků s výsledky původní analýzy a hypotézami, které byly v původní analýze stanoveny. Předmětem mé analýzy je český tisk. Do analýzy jsem zařadila 1 110 fotografií mužů, žen nebo skupiny obou, které …moreAbstract:
The Bachelor's work objective is to carry out Goffman's Gender Advertisements revisited (Bell, a další, 2002) by way of replica. Evaluation of my analysis results is together with comparison of my findings with both the original analysis and hypotheses, which were defined by the original analyses. The subject matter of my analysis is Czech press. 1110 photos of men, women or groups of both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36584
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FILÍPKOVÁ, Denisa. \textit{Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a~žen na titulních stranách českého tisku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/7fbhiy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36584
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Sémiotická analýza vizuální reprezentace mužů a žen na titulních stranách českého tisku
Denisa Filípková -
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Čínské ženy v reklamě v ČLR
Dominika HÁSOVÁ -
Zobrazování žen v reklamě
Hanna Starynskaya -
Proměny vnímání československých a amerických žen v letech 1945 - 1970 v reklamě a v médiích
Jiřina Bumbová -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková