Emotivismus a jeho postavení v současném etickém diskursu – Jonáš PLAČEK
Jonáš PLAČEK
Bachelor's thesis
Emotivismus a jeho postavení v současném etickém diskursu
Emotivism and its position in present ethical discourse
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice emotivismu v metaetice a poskytuje jeho kritickou reflexi ze strany vybraných autorů. V první části je nastíněno historické pozadí emotivismu. Druhá část je zaměřena na emotivistickou teorrii Alfreda J. Ayera a Charlese leslie Stevensona. V této časti kladu důrat na podobnost mezi koncepcemi těchto autorů. V poslední kapitole pojednávám o vybrané kritice …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with problems of Emotivism in metaethics and with its present critical reflection on the part of selected authors. In the first part there is a outlined historical background of emotivism. The second part is focused on the emotivistic theory of Alfred Jules Ayer and Charles Leslie Stevenson. In this part I gave emphasis to a similarity between conceptions of these authors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 15. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Glombíček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLAČEK, Jonáš. Emotivismus a jeho postavení v současném etickém diskursu. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philosophy / Philosophy
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.