Vnímání televizní reklamy adolescenty – Mgr. Eva Železová, DiS.
Mgr. Eva Železová, DiS.
Bakalářská práce
Vnímání televizní reklamy adolescenty
Adolescents perception of the television advertising
Anotace:
Tato práce se věnuje zkoumání vlivu televizní reklamy na vybranou skupinu adolescentů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako média, mediální obsah, vliv médií na jednotlivce, společnost a socializaci. Zabývá se také tématem mediální výchovy. Dále jsou to pojmy jako reklama, psychologie reklamy. V třetí části je stručně zmapováno období adolescence. Praktická část bakalářské práce je …víceAbstract:
This thesis deals to examining the impal of television advertising to a select group of adolescens. In the theoretical section are explained the basic concepts like media, media content, media influence on individuals, society and socialization. It also addresses the topic of media education. Also included are concepts such as advertising, psychology of advertising. In the last part of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vacge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Vliv elektronických médií na socializaci v období dospívání
Eliška KOVÁČOVÁ