Mgr. Eva Železová, DiS.

Bakalářská práce

Vnímání televizní reklamy adolescenty

Adolescents perception of the television advertising
Anotace:
Tato práce se věnuje zkoumání vlivu televizní reklamy na vybranou skupinu adolescentů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako média, mediální obsah, vliv médií na jednotlivce, společnost a socializaci. Zabývá se také tématem mediální výchovy. Dále jsou to pojmy jako reklama, psychologie reklamy. V třetí části je stručně zmapováno období adolescence. Praktická část bakalářské práce je …více
Abstract:
This thesis deals to examining the impal of television advertising to a select group of adolescens. In the theoretical section are explained the basic concepts like media, media content, media influence on individuals, society and socialization. It also addresses the topic of media education. Also included are concepts such as advertising, psychology of advertising. In the last part of the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk