Bc. Lucie Kutzendörferová

Diplomová práce

Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani

Viral marketing and its application in communication campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá neustále se rozvíjejícím, moderním druhem internetového marketingu- tzv. virálním marketingem. Zabývá se jeho původem, jaké jsou jeho možnosti, výhody, nevýhody a jiné. Další blok teoretické části je věnován sociálním sítím, které jsou v dnešní době velmi aktuální. Pojednává, co mají společného s marketingem a také je zde rozebrána nejrozšířenější sociální síť- Facebook …více
Abstract:
This diploma thesis deals with continual development of a kind of internet marketing – so called viral marketing. It looks into its origin, its possibilities, advantages, disadvantages etc. One part of the theoretical thesis is devoted to social networks, which are very current these days. It explains what these social networks have in common with marketing and it even mentions the most popular one …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace