Bc. Monika Sojková, DiS.

Bachelor's thesis

Vliv marketingových nákladů na daňový základ podniku a jeho optimalizace

The effect of marketing costs on the income tax base and its optimization
Anotácia:
Cílem práce „Vliv marketingových nákladů na daňový základ podniku a jeho optimalizace“ je identifikovat problematická místa související s posuzováním marketingových nákladů jako daňově účinných nákladů z hlediska daně z příjmů. U konkrétní společnosti nalézt možnosti, jak eliminovat rizika spojená s posouzením marketingových nákladů jako daňově účinných. Doporučit způsob prokazování správnosti zatříděných …viac
Abstract:
The aim of the thesis „The effect of marketing costs on the income tax base and its optimization“ is to identify bottlenecks related to the assessment of marketing expenses as tax-deductible expenses focused on income tax. Also to find ways to eliminate the risks associated with the assessment of marketing expenses as tax-deductible in particular company and to recommend a method of classification …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedúci: Ing. Petr Valouch, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Křížová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta