Bc. Lenka Pavličová

Master's thesis

Les variations sociolinguistiques dans les publicités francophones

The Sociolinguistic variations in the Francophone advertisements
Abstract:
The aim of this master thesis is to “uncover” and decrypt how the Francophone advertisement reflects social representations, attitudes and behaviour of French speakers in metropolitan France towards not only French language in general, but also towards its sociolinguistics variations. The contextualisation of the problem is following: at first, it focuses on the concepts of social representations and …viac
Abstract:
Cílem této magisterské diplomové práce je odhalit, jak se ve francouzských reklamách odráží sociální představy, postoje a chování francouzských mluvčích v metropolitní Francii, a to směrem jak k francouzštině obecně, tak k jejím sociolingvistickým varietám. Problém je nejprve zasazen do kontextu: práce mapuje koncepty týkající se sociálních představ a jejich role a vlivu ve společnosti. Dále představuje …viac
 
 
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
  • Vedúci: prof. Gudrun Ledegen, Ph.D.
  • Oponent: doc. Christophe Gérard L. Cusimano

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta