Lucie Stejskalová

Bachelor's thesis

Evaluation of Marketing Communication: Role of Bloggers

Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the marketing communication of when blogs, as a new form of brand promotion, became popular. The theoretical part includes a definition of marketing communication and basic terms related to this topic. It describes the means of communication mix and its link to the Internet. The main social media and its basic description and importance in todays marketing are …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 7fryug 7fryug/3
14/3/2016
Folders
Files
Mach, J.
14/3/2016
Mach, J.
14/3/2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.