Ondřej Škoda

Master's thesis

Marketingová strategie Škoda Auto a.s.

Marketing strategy for Škoda Auto a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro společnost Škoda Auto a.s. zaměřenou na ženy. Práce kombinuje teoretický a praktický přístup ke stanovení správné marketingové strategie. V první části jsou rozpracovány teoretické části marketingového plánu jako je stručným přehled, situační analýza a SWOT analýza, dále navazuje část věnující se automobilovému průmyslu, ve které je popsán …more
Abstract:
The main goal of the Master's Thesis is to create a marketing strategy for Škoda Auto a.s. company which is targeted on women. The thesis combines the theoretical and practical part in order to define the correct marketing strategy. In the first part you can find parts of the marketing plan, Executive summary, Situation analysis and SWOT analysis. In the second part you can find the automotive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2014
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Stanislav Richter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40601