Mgr. Michal PODLEŠÁK

Diplomová práce

Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Globalization and the American way of life in the Czech advertising, cultural implications
Anotace:
Diplomová práce pojednává o globalizačních aspektech v české reklamě. Autor řeší pojmy globalizace, amerikanizace a jejich vzájemné působení na podobu propagační činnosti. Přes charakteristiku masové kultury, roli médií a mediální model ovlivňování se dostává k současné globalizované propagaci v českém prostředí. K analýze využívá logo jako globalizovaný prostředek účinné komunikace 21. století a ověřuje …více
Abstract:
Thesis deals with the aspects of globalization in the Czech advertising. Author addresses the concepts of globalization, Americanization and their interaction in the form of promotional activity. Despite the characteristics of mass culture, the role of media and media influence model to arrive at the current global advertising in the Czech environment. The analytical section examines the first hypothesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 13750

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODLEŠÁK, Michal. Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 08. 2040

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace