Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky – Mgr. Michal PODLEŠÁK
Mgr. Michal PODLEŠÁK
Diplomová práce
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Globalization and the American way of life in the Czech advertising, cultural implications
Anotace:
Diplomová práce pojednává o globalizačních aspektech v české reklamě. Autor řeší pojmy globalizace, amerikanizace a jejich vzájemné působení na podobu propagační činnosti. Přes charakteristiku masové kultury, roli médií a mediální model ovlivňování se dostává k současné globalizované propagaci v českém prostředí. K analýze využívá logo jako globalizovaný prostředek účinné komunikace 21. století a ověřuje …víceAbstract:
Thesis deals with the aspects of globalization in the Czech advertising. Author addresses the concepts of globalization, Americanization and their interaction in the form of promotional activity. Despite the characteristics of mass culture, the role of media and media influence model to arrive at the current global advertising in the Czech environment. The analytical section examines the first hypothesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODLEŠÁK, Michal. \textit{Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7fu04m/.
Jak správně citovat práci
PODLEŠÁK, Michal. Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 08. 2040
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální propagace Sokola v českých a polských zemích (1862-1938)
Petra Willerthová -
Proměny sokolství ve výtvarné řeči sletové propagace (1901-1948)
Tomáš Mazáč -
Angličtina jako nástroj globalizace
Tereza Tkáčová -
Dopady kulturní globalizace na chování české společnosti
Alice Vránová -
Kreativita jako konkurenční výhoda v social media marketingu
Nikola Drobná