Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Silvie Obselková
Bc. Silvie Obselková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Bakalářská práce pomocí dotazníkového šetření zjišťuje vnímání marketingové komunikace podniku. Na základě rozhovoru s jednatelem analyzuje současnou marketingovou komunikaci podniku a jeho nástroje. Soustřeďuje se především na online marketingovou komunikaci na sociálních síťích, kterou jednatel nejčastěji využívá. Doporučuje podniku vytvoření oficiálních webových stránek a jejich propagaci prostřednictvím …moreAbstract:
Bachelor thesis using a questionnaire survey of the perception of marketing communication of the company. The analysis is based on the analysis of the current marketing solution of the company and its tools. It focuses primarily on online marketing communication on social networks. Recommended possibilities of establishing cooperation with SEO optimization and PPC advertising campaign. He also proposes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ndcv5/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2019
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBSELKOVÁ, Silvie. \textit{Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/7fuvzb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová