Bc. Aneta Fišáková

Bakalářská práce

Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti

The competition analysis on the retail market in selected area
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti. V literární rešerši byla použita relevantní odborná literatura a též relevantní internetové zdroje (např. Google Books). Pro naplnění cíle práce byly použity následující metody: Analýza konkurence, SWOT analýza, Strategické mapy a další. Na základě vyhodnocení těchto analýz bylo zjištěno, že sledovaná maloobchodní …více
Abstract:
The main aim of this paper is to analyse the competition on the retail market in selected area. Relevant scientific literature and also relevant internet sources (e.g. Google Books) have been during the literature review writing. The following methods have been used to achieve the aim of this paper: SWOT analysis, Analysis of Competition, Strategic maps analysis etc.). Based on these analyses was founded …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Marta Hortová
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku