Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Aneta Fišáková
Bc. Aneta Fišáková
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The competition analysis on the retail market in selected area
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti. V literární rešerši byla použita relevantní odborná literatura a též relevantní internetové zdroje (např. Google Books). Pro naplnění cíle práce byly použity následující metody: Analýza konkurence, SWOT analýza, Strategické mapy a další. Na základě vyhodnocení těchto analýz bylo zjištěno, že sledovaná maloobchodní …víceAbstract:
The main aim of this paper is to analyse the competition on the retail market in selected area. Relevant scientific literature and also relevant internet sources (e.g. Google Books) have been during the literature review writing. The following methods have been used to achieve the aim of this paper: SWOT analysis, Analysis of Competition, Strategic maps analysis etc.). Based on these analyses was founded …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ss1hj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Marta Hortová
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
František Káš -
Analýza konkurence na trhu elektro prodejen
Antonín Bártek -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Silvie Bartáková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Edita Tošnerová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Žaneta Kolesová -
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
Hynek Bárta -
Analýza konkurence prodejny se satelitní technikou
Aleš Kubínek -
Analýza konkurence prodejny akvaristických potřeb
Radka Janíková