Logistické zajištění mezinárodní e-commerce – Marcel Knebl
Marcel Knebl
Bakalářská práce
Logistické zajištění mezinárodní e-commerce
Logistics for International E-commerce
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou rozdílů v logistických procesech e-commerce mezi domácím a zahraničním prostředím. Cílem bakalářské práce bylo identifikovat klíčové aspekty e-commerce logistiky při expanzi firem do zahraničí. Byla provedena komplexní literární rešerše a praktický výzkum, který zahrnoval polostrukturované rozhovory a případovou studii se společnosti Alza.cz. Provedeným výzkumem bylo zjištěno …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of differences in e-commerce logistics processes between do-mestic and foreign environments. The aim of the bachelor thesis was to identify the key aspects of e-commerce logistics in the expansion of companies abroad. A comprehensive literature review and practical research was conducted, which included semi-structured interviews and a case study with Alza.cz. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Expansion to foreign market
Viktoriia Naumenko -
Foreign Market Entry Strategy: The Case Study of Kazakhstan and Russia
Elena Maksimenko -
Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Sylva Uličná -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Expansion to Foreign Market
Daria Dzugan