Marketing Management and marketing planning – Ing. Tatiana Guselnikova
Ing. Tatiana Guselnikova
Diplomová práce
Marketing Management and marketing planning
Marketing Management and marketing planning
Abstract:
Diploma theses is devoted to the importance of marketing activity of the company. It consists of introduction, theoretical and practical parts, conclusion and specialized literature. In introduction justified the relevance of the topic, goals and objectives. In theoretical part reviews theoretical framework of marketing management. Outlines the role of marketing planning in the operational activity …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yakah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GUSELNIKOVA, Tatiana. \textit{Marketing Management and marketing planning} [online]. Praha, 2016 [cit. 2023-11-29]. Dostupné z: https://theses.cz/id/7g80iy/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Reputation management v hotelovém marketingu
Kseniia Efimova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová