Ing. Tatiana Guselnikova

Diplomová práce

Marketing Management and marketing planning

Marketing Management and marketing planning
Abstract:
Diploma theses is devoted to the importance of marketing activity of the company. It consists of introduction, theoretical and practical parts, conclusion and specialized literature. In introduction justified the relevance of the topic, goals and objectives. In theoretical part reviews theoretical framework of marketing management. Outlines the role of marketing planning in the operational activity …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance