Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam – Kristyna Pavlickova
Kristyna Pavlickova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam
Anotace:
Tato práce se zabývá zkoumáním dvou vědních disciplín marketingu a psychologie a jejich vzájemným prolínáním v oblasti reklamy. V teoretické části je pojednáno o samotném pojmu reklama, její definici, historii, vývoji a jejím vztahu k psychologii. Dále je popsáno několik psychologických prvků, které na reklamu působí a ovlivňují ji. V praktické části je vybráno deset známých reklam a je analyzována …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Sonia Hedwige Jungmannová
- Oponent: Jiří Kutil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLICKOVA, Kristyna. \textit{Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7gdr64/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Personální řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.