Kristyna Pavlickova

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Psychologie reklamy: Analýza vlivu vybraných reklam

Anotace:
Tato práce se zabývá zkoumáním dvou vědních disciplín marketingu a psychologie a jejich vzájemným prolínáním v oblasti reklamy. V teoretické části je pojednáno o samotném pojmu reklama, její definici, historii, vývoji a jejím vztahu k psychologii. Dále je popsáno několik psychologických prvků, které na reklamu působí a ovlivňují ji. V praktické části je vybráno deset známých reklam a je analyzována …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Sonia Hedwige Jungmannová
  • Oponent: Jiří Kutil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Personální řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.