Heterogenita ve vzdělávání žáků základní školy jako reálný obraz školské inkluze – Eva GENSERKOVÁ
Eva GENSERKOVÁ
Bakalářská práce
Heterogenita ve vzdělávání žáků základní školy jako reálný obraz školské inkluze
Heterogeneity in School Education in the context of Elementary School Pupils as a Real Reflection of School Inclusion
Anotace:
Vnímat inkluzi jako životní filozofii je stěžejní pro její efektivní naplnění, pro její funkčnost v pravém slova smyslu. Žel, naše společnost je takovémuto myšlenkovému nastavení ještě hodně vzdálená. Součástí právě probíhajícího vzdělávacího procesu jsou pedagogové, kteří neměli ve svých učebních osnovách návod, metody, formy a postupy jak pracovat s heterogenitou třídy. Děti, které se lišily od normy …víceAbstract:
Perceiving of inclusion as a philosophy of life is crucial for its effective fulfillment, for its functionality in the true sense of the word. Unfortunately, our society is still far from such a mindset.There are teachers, ss part of the ongoing educational process, who did not have instructions, methods, forms and procedures in their curriculum for how to work with class heterogeneity. Children, who …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GENSERKOVÁ, Eva. Heterogenita ve vzdělávání žáků základní školy jako reálný obraz školské inkluze. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ -
Komparace pohybové gramotnosti u dětí 1. stupně navštěvujících lesní základní školu a běžnou základní školu
Adéla FISCHEROVÁ -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Komparace postojů adolescentů k domácím úkolům na běžné základní škole a na alternativní základní škole
Aneta Motyčková -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Komparace třídního klimatu v běžné základní škole a v základní škole s Montessori prvky
Natálie Deduchová