Solution Selling in Contemporary Business Practice – Taras Moskalenko
Taras Moskalenko
Master's thesis
Solution Selling in Contemporary Business Practice
Řešení Prodej v současné obchodní praxe
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na filosofii řešení prodeje obecně, její problémy, implementaci a principy zvláště. Také pokrývá témata prodejní funkce ve společnosti, prodejní pracovní síly a přidružených problémů s najímáním a rozlišováním mezi prodejními pozicemi, teoretické pozadí řešení prodeje a diskuzi o jeho tématičnosti a schopnosti cílit potřeby moderního ekonomického prostředí. Empirická …moreAbstract:
This master thesis focuses on the issue of practical implementation of Solution Selling philosophy in general and of its principles in particular. It also covers topics of the sales function in a company, sales workforce and related problems with hiring and differentiating between sales positions, theoretical background of Solution Selling and discussion about its topicality and ability to address …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39245
Thesis defence
- Date of defence: 6. 11. 2013
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Gina Cook
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Využití technologie AMM pro efektivní řízení procesů prodeje dodávek v energetickém podniku
Jaroslav Bartoš -
Moderní podpora prodeje pomocí mobilních technologií
Michael Žabka -
Cross-selling vo vybranej univerzálnej komerčnej poisťovni (modelový príklad)
Peter Kaňa -
Cross-selling v prodejní politice firmy
Aneta Šimonová -
"Value-added selling" in the service indrustry Marketing strategy of the selected professional conference organizer
Tomáš SÁHA -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Prodej finančních produktů prostřednictvím České pošty, s.p.
Vlasta Kamlarová -
Súčasná premena vonkajšej reklamy a jej vplyv na vizuál verejných priestorov mesta Bratislava
Terézia Buková