GRAFOMOTORIKA U DÍTĚTE S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM Z POHLEDU ERGOTERAPEUTA – Dana EHRLICHOVÁ
Dana EHRLICHOVÁ
Bakalářská práce
GRAFOMOTORIKA U DÍTĚTE S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM Z POHLEDU ERGOTERAPEUTA
Graphmotor skills in children with mental disability from the perspective of occupational therapist.
Anotace:
Tato práce popisuje mentální postižení, jeho rozdělení, vývoj hrubé a jemné motoriky, grafomotoriku a spolupráci dětí při grafomotorice. Praktická část práce obsahuje 3 podrobné kazuistiky dětí, s nimiž jsem spolupracovala, a u nichž jsem grafomotoriku sledovala.Abstract:
This Bachelor thesis describes mental disorder, its devision and observes the evolution of gross motor and fine motor skills and graphomotor skills of children and their cooperation in observation experiments. There are 3 kinds of casuistry of children who I worked with and whom graphomotoric skills were observed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Olga Blahovcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EHRLICHOVÁ, Dana. GRAFOMOTORIKA U DÍTĚTE S MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM Z POHLEDU ERGOTERAPEUTA. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studiíVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta zdravotnických studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Ergoterapie
Práce na příbuzné téma
-
Jemná a hrubá motorika u dětí z lesních a běžných mateřských škol ve Středočeském kraji.
Lucie Pažoutová -
Porovnání úrovně hrubé a jemné motoriky u dětí v předškolním věku z běžné a lesní mateřské školy
Karolína RŮŽIČKOVÁ -
Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě
Jana Čalová -
Jemná motorika a grafomotorika u žáka se souběžným postižením více vadami v edukačním procesu
Marcela Šedivá -
Podpora rozvoje jemné motoriky a sebeobslužných dovedností u dětí s mentálním postižením v období předškolního věku.
Lada Michálková -
Možnosti ovlivnění hrubé motoriky u dospělých s mentálním postižením
Kamila DUDOVÁ -
Možnosti ergoterapie v úpravě poruch grafomotoriky
Daniela STUCHLÁ -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová