Bc. Martin Hoššo

Diplomová práce

Humor e ironía en la publicidad impresa española

Humour and Irony in Spanish Print Advertising
Abstract:
This thesis deals with the use of humour and irony in the Spanish print advertising. The basis is formed by an analysis of 195 print ads.
Abstract:
Diplomová práce pojednává o užití humoru a ironie ve španělské tištěné reklamě. Jádrem práce je analýza 195 reklam, založená především na poznatcích vyložených v úvodní teoretické části.
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy