Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Tomáš Kupilík
Bc. Tomáš Kupilík
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast marketingových aktivit, které jsou v dnešním velkém konkurenčním prostředí velice důležité. Marketingovou teorií a jejím bližším popsáním se zabývá první část této bakalářské práce. Teoretická část obsahuje i aktuální trendy v oblasti marketingu jako je Guerilla marketing, Product placement či oblast e-commerce. Pro výsledkovou část byla vybrána jako zkoumaný …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to study the marketing activities which play a key role in today's competitive market. The first part of this thesis covers the theory of marketing with a detailed description. The theoretical part also covers most recent marketing trends such as Guerilla marketing, Product placement and e-commerce. In its second practical part this thesis examines a company called …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zpdae/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků