Lucie Mičínová

Master's thesis

Výtvarná řada pro 1. stupeň ZŠ - pohádkové téma "Zlatovláska

Artwork line for the primary school - Fairy tale topic "Zlatovláska
Abstract:
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo vytvořit výtvarnou řadu pro žáky 1. stupně ZŠ. Při přípravě výtvarné řady jsem se snažila o využití výtvarných technik, které by byly pro žáky zajímavé a neobvyklé. Teoretická část popisuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, zařazení výtvarné výchovy v RVP ZV, výtvarné řady, výtvarné náměty a výtvarné techniky. Praktická část obsahuje 10 příprav …more
Abstract:
The main object of my graduation theses was a creation of graphic row for the pupils of first grade at primary school. During preparation of the graphic row I tried to make use of graphic arts, which would be interesting and unusual for pupils. Theoretical part of the graduation theses describes general educational platform for primary education, insertion of graphic education in RVP ZV, graphic rows …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 5. 2010
  • Supervisor: Petr Exler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 7h7jmc 7h7jmc/2
17/4/2010
Folders
Files
Nejezchleba, O.
3/6/2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.