Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc – Filip Kolacia
Filip Kolacia
Bakalářská práce
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Influencers contribution to marketing strategy of Esports company: the case of Riot Games, Inc
Anotace:
The purpose of this thesis is to investigate the contribution of influencers to the marketing strategy of Riot Games, Inc., specifically for the launch of their brand new video game, Valorant. Esports are becoming increasingly relevant to younger generations like Generation Z and Millennials. In this study, qualitative methods were used to examine the results of in-depth interviews with influential …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to investigate the contribution of influencers to the marketing strategy of Riot Games, Inc., specifically for the launch of their brand new video game, Valorant. Esports are becoming increasingly relevant to younger generations like Generation Z and Millennials. In this study, qualitative methods were used to examine the results of in-depth interviews with influential …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85207
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85207
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.