Filip Kolacia

Bakalářská práce

Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc

Influencers contribution to marketing strategy of Esports company: the case of Riot Games, Inc
Anotace:
The purpose of this thesis is to investigate the contribution of influencers to the marketing strategy of Riot Games, Inc., specifically for the launch of their brand new video game, Valorant. Esports are becoming increasingly relevant to younger generations like Generation Z and Millennials. In this study, qualitative methods were used to examine the results of in-depth interviews with influential …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to investigate the contribution of influencers to the marketing strategy of Riot Games, Inc., specifically for the launch of their brand new video game, Valorant. Esports are becoming increasingly relevant to younger generations like Generation Z and Millennials. In this study, qualitative methods were used to examine the results of in-depth interviews with influential …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85207

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.