Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy – Richard Rampas
Richard Rampas
Bakalářská práce
Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy
Overhauling marketing strategy of czech pizzeria Fresh Point using behavioral science
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvořit seznam praktických úprav v marketingové strategii pizzerie pomocí behaviorální vědy tak, aby dosáhla svých cílů. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První část se věnuje obecné definici marketingu a všech oblastí, které marketing zahrnuje. Také je zde objasněna častá kritika a chybné definice marketingu. Následně je vysvětlena behaviorální …víceAbstract:
The subject of this bachelor’s thesis is to create a list of practical changes in the current marketing strategy of a selected business using behavioral science to help it reach its goals. The thesis is divided into two major parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the general definition of marketing as well as all the areas that marketing revolves around. Additionally, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Josef Vojta
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova
Název
Vložil
Vloženo
Práva