Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy – Richard Rampas
Richard Rampas
Bachelor's thesis
Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy
Overhauling marketing strategy of czech pizzeria Fresh Point using behavioral science
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vytvořit seznam praktických úprav v marketingové strategii pizzerie pomocí behaviorální vědy tak, aby dosáhla svých cílů. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První část se věnuje obecné definici marketingu a všech oblastí, které marketing zahrnuje. Také je zde objasněna častá kritika a chybné definice marketingu. Následně je vysvětlena behaviorální …moreAbstract:
The subject of this bachelor’s thesis is to create a list of practical changes in the current marketing strategy of a selected business using behavioral science to help it reach its goals. The thesis is divided into two major parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the general definition of marketing as well as all the areas that marketing revolves around. Additionally, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Josef Vojta
- Reader: Petra Průšová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAMPAS, Richard. \textit{Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/7h90ou/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights