Vliv ICT na atraktivnost výuky a ICT dovednosti žáků – Mgr. Pavel KOKORUDA
Mgr. Pavel KOKORUDA
absolventská práce studenta CŽV
Vliv ICT na atraktivnost výuky a ICT dovednosti žáků
The influence of ICT on the attractiveness of teaching and ICT skills of pupils
Abstract:
Práce se zabývá atraktivitou ICT technologií v procesu distanční výuky na konkrétní základní škole. Cílem práce je porovnat postoje žáků a učitelů k ICT technologiím v procesu distanční výuky.Abstract:
The document deals with the attractiveness of ICT technologies in the process of distance education at s lower-secondary (middle) school. The goal of the work is to compare the attitudes of students and teachers to ICT technologies in the process of distance education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2021
- Supervisor: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOKORUDA, Pavel. \textit{Vliv ICT na atraktivnost výuky a ICT dovednosti žáků}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Science. 2021. Available from: https://theses.cz/id/7h9lp2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOKORUDA, Pavel. Vliv ICT na atraktivnost výuky a ICT dovednosti žáků. Ostrava, 2021. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / field:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Theses on a related topic
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
ICT v práci učitelů v době COVID-19
Jakub Ševela -
Úkoly koordinátora ICT v procesu zavádění, správy a rozvoje školních inf. systémů
Lukáš Zemek -
Využití ICT v managementu škol a při řízení výuky
Patricie Březovská -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ a víceletých gymnáziích
Michaela ČAPKOVÁ -
Využití ICT v projektovém vyučování v základní škole
Radomíra DUŽÍ -
Modernizace výuky v oblasti ICT technologií ve vzdělávacích zařízeních
Zdeňka KUPKOVÁ