Bc. Michaela Nováková

Master's thesis

Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje

Modern internet marketing tools and their impact on sales success
Abstract:
Diplomová práce se bude zabývat moderními nástroji internetového marketingu společnosti Holandské květiny a jejich následnému vlivu na prodej. V teoretické části budou kompilovány texty vztahující se k problematice marketingu spolu s vymezením internetového marketingu a trendů integrované marketingové komunikace. Postupně pak bude věnována pozornost jednotlivým formám a nástrojům moderního internetového …more
Abstract:
The dissertation deals with the modern tools of the internet marketing of The Dutch Flowers Company and their follow influence on the sale. In the theoretical part there are compiled abstracts relating to the marketing problems with the definition of the internet marketing and the trends of the integrated marketing communication. Gradually the attention is taken heed of particular forms and tools of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication