Tvorba strategie minipivovarů v souvislosti s preferencemi zákazníků – Denisa Findejsová
Denisa Findejsová
Diplomová práce
Tvorba strategie minipivovarů v souvislosti s preferencemi zákazníků
Making of a strategy Microbrewery in connection with customers' preferences
Anotace:
S velmi turbulentním vývojem trhu pivovarů způsobeného v posledních letech především nárůstem počtu minipivovarů na území České republiky se začíná celé pivovarnické odvětví měnit a konkrétně segment minipivovarů se stává čím dál tím více konkurenčním prostředím. Proto by se minipivovary měly zaměřit na svou strategii, její tvorbu a analýzu. Zároveň by si měly být vědomy vývoje preferencí zákazníků …víceAbstract:
With the very turbulent evolution of the brewery market, caused in few past years mostly by the fact that there was and still is a huge growth of microbreweries in The Czech Republic, the whole industry is changing and specifically the segment of microbreweries is becoming more and more competitive. That is why the minibreweries should focus on their strategy, it´s formulation and analysis. At the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Kryštof Materna
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní strategie minipivovaru poskytujícího hotelové služby
Vojtěch Širůček -
Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh
Peter Pašen -
Návrh marketingové strategie minipivovaru
Vojtěch Karpíšek -
Economic Aspects of Setting up a Microbrewery
Roman Řezáč