Alena Medková

Diplomová práce

Cesty a nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile a.s. Česká republika

Nástroje utváření pozitivní image firmy T-Mobile Česká republika a.s.
Anotace:
Obsahem této práce je zaměření na pojem firemní image a jeho analýza u vybrané společnosti, kterou je v tomto případě společnost T-Mobile Česká republika a.s. Analýza image společnosti vychází nejprve z analýzy její identity a prvků, ze kterých se firemní identita skládá a následně ze zjištění image vnímané zaměstnanci společnosti a spotřebiteli na českém trhu prostřednictvím dotazníků. Zároveň je …více
Abstract:
The content of this work is to focus on the concept of corporate image and its analysis of the selected company, which is in this case T-Mobile Czech Republic a.s. Analysis of the company's image comes from the first analysis of its identity and elements of corporate identity, which consists of finding and subsequently image perceived by employees and consumers in the Czech market through questionnaires …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
  • Vedoucí: Ivan Nový
  • Oponent: Emilie Franková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38827