Bc. Martin Link

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company FMCG
Anotace:
Tato práce je zaměřena na strategie a aktivity podpory prodeje konkrétní firmy na FMCG trhu v České republice. Práce je rozdělena do tří hlavních bloků. Teoretická část zabývající se odborným členěním a metodikou podpory prodeje. Praktická část zabývající se strategií, přípravou, realizací a hodnocením konkrétních aktivit podpory prodeje v reálném prostředí FMCG trhu v České republice. Závěrečná část …více
Abstract:
The thesis is focused on strategy and activities of sales promotion of particular company on FMCG market in the Czech Republic. The thesis is divided into three main blocks. The theoretical part is focused on professional division and methodics of sales promotion. The practical part is focused on strategy, preparation, implementation and evaluating of concrete activities of sales promotion in real …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace