Mgr. Marek TOMŠŮ

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.

Communications strategy analysis of Ostrava City Informations Centre Ltd.
Anotace:
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru {--} informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu {--} Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů …více
Abstract:
Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in the teritery sector. It defines teritery sector mix, its specifics, marketing tools in the teritery sector and their possible usage in non-government organizations - city informations centres. Practical part of the works analyses communications strategy of one particular organisation {--} Ostrava City Informations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2009
Identifikátor: 4877

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMŠŮ, Marek. Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.