Budování úspěšné individuální módní oděvní značky – Daniela Grigoryan
Daniela Grigoryan
Bachelor's thesis
Budování úspěšné individuální módní oděvní značky
Building a successful individual fashion clothing brand
Abstract:
V současné době je velmi obtížné se prosadit v módním průmyslu jako nově vznikající značka, kde je trh přesycen konkurenty. Proto jsem se v rámci této bakalářské práce rozhodla přiblížit potřebné kroky a nástroje k vybudování úspěšné módní značky na českém trhu. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na výzkumnou otázku: Jaké jsou podmínky a možnosti při budování individuální módní značky na českém …moreAbstract:
Currently, it is very difficult to establish itself in the fashion industry as an emerging brand, where the market is saturated with competitors. Therefore, in this bachelor's thesis, I decided to present the necessary steps and tools to build a successful fashion brand in the Czech market. The aim of this bachelor thesis is to answer the research question: What are the conditions and possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86544
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Martin Zelený
- Reader: Jakub Grosman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86544
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Company Business Plan
Maria Ageenko -
Business plan
Zuzana Vdovjaková -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
Yelena Khegay