Daniela Grigoryan

Bakalářská práce

Budování úspěšné individuální módní oděvní značky

Building a successful individual fashion clothing brand
Anotace:
V současné době je velmi obtížné se prosadit v módním průmyslu jako nově vznikající značka, kde je trh přesycen konkurenty. Proto jsem se v rámci této bakalářské práce rozhodla přiblížit potřebné kroky a nástroje k vybudování úspěšné módní značky na českém trhu. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na výzkumnou otázku: Jaké jsou podmínky a možnosti při budování individuální módní značky na českém …více
Abstract:
Currently, it is very difficult to establish itself in the fashion industry as an emerging brand, where the market is saturated with competitors. Therefore, in this bachelor's thesis, I decided to present the necessary steps and tools to build a successful fashion brand in the Czech market. The aim of this bachelor thesis is to answer the research question: What are the conditions and possibilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: Martin Zelený
  • Oponent: Jakub Grosman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86544

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Arts Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce