Hodnocení spokojenosti pacientů v Šumperské nemocnici a.s. – Monika Kleštincová
Monika Kleštincová
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti pacientů v Šumperské nemocnici a.s.
Evaluation of Patient Satisfaction in Hospital Šumperk a.s.
Anotace:
Bakalářská práce uvádí do problematiky spokojenosti pacientů v Šumperké nemocnici. Na základě dotazníkového šetření se zhodnotí rok 2009 a 2010. Výsledkem bude srovnání obou let a zjištění, zda se v roce 2010 zvedla úroveň poskytované zdravotní péče a ostatních služeb. Teoretická část rozebírá kvalitní zdravotnickou péči, spokojenost pacientů a popisuje samotnou Šumperskou nemocnici a.s.. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces the issue of patient satisfaction in the Šumperk´s hospital. Based on the survey to evaluate the 2009 and 2010. The result will be compared to two years and to ascertain that in 2010 raised the level of health care and other services. The theoretical part discusses the quality of health care, patient satisfaction and describes itself the Šumperk´s hospitál at all. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Doc. MUDr. Václav RÝZNAR, CSc. MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kleštincová, Monika. Hodnocení spokojenosti pacientů v Šumperské nemocnici a.s.. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Analýza společnosti Šumperská nemocnice, a.s. a hodnocení kvality poskytovaných služeb
Martina Klimková -
Analýza systému příjímání zaměstnanců ve společnosti Šumperská nemocnice, a. s.
Pavel STEJSKAL -
Realizace a ochrana práv při poskytování zdravotní péče
Šárka DUBSKÁ -
Spokojenost pacientů s nabízenou stravou ve zdravotnických zařízeních
Anna Čermáková -
Spokojenost pacientů s komunikací zdravotnického personálu na operačním sále
Kateřina Klusáková -
Spokojenost s ošetřovatelskou péčí na jednotkách chirurgické intenzivní péče z pohledu pacientů
Lucie KRAMAŘÍKOVÁ -
Spokojenost pacientů s kvalitou podávané stravy ve vybraném zdravotnickém zařízení jako úkol managera
Lucie TYRPEKLOVÁ -
Spokojenost pacientů s tišením pooperační bolesti
Petr Chromý
Název
Vložil
Vloženo
Práva