Czech Learners' Implicit Knowledge of English Prosody – Silvie PAVLÍKOVÁ
Silvie PAVLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Czech Learners' Implicit Knowledge of English Prosody
Czech Learners' Implicit Knowledge of English Prosody
Abstract:
The aim of this thesis is to explore intuition of the first year students at the Department of English and American Studies for recognizing English prosody, intonation and duration in particular. The research is also aimed to study how students perceive the importance of prosody for L2 acquisition and foreign accent recognition. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the …víceAbstract:
Tato práce se zabývá intuicí studentů prvního ročníku na Katedře anglistiky a amerikanistiky rozpoznávat anglickou prosodii, konkrétně intonaci a délku trvání a také má za cíl zjistit, jak anglickou prosodii vnímají, a jakou jí přikládají důležitost, co se týče osvojení si anglického jazyka a vnímání českého přízvuku v angličtině. K praktickému výzkumu byly použity dvě metody, percepční test zaměřený …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Václav Jonáš Podlipský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍKOVÁ, Silvie. Czech Learners' Implicit Knowledge of English Prosody. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglická filologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva