Vliv obchodních center na vybranou lokalitu v Brně – Mgr. Daniel Bárta
Mgr. Daniel Bárta
Bakalářská práce
Vliv obchodních center na vybranou lokalitu v Brně
Large shopping malls and their local impacts (Brno case study)
Anotace:
Předkládaný text se zaměřuje na vzájemné vztahy mezi velkými nákupními centry, resp. zahraničními maloobchodními řetězci a místními maloobchodními prodejci. Důraz je kladen zejména na vliv, jakým velkoformátové prodejny působí na malé prodejce, a to konkrétně na území městské části Brno - Královo Pole. Úvodní část práce je věnována teoretickým konceptům a definováním základních pojmům z oblasti maloobchodu …víceAbstract:
Submitted text focuses on mutual relations among large shopping malls, or more precisely foreign retail chains and local retailers. The emphasis is put on the impact of the large stores on small retailers, specifically in Brno - Královo Pole city district. The first part presents theoretical concepts and defines these basic concepts in the area of retail. Afterwards, a brief historical development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lvk3c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Mulíček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Malý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie a kartografie / Geografie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Tůmová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Monika Dumsová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Veronika Štanglová